Főoldal      E-mail
Eseménynaptár
balra
jobbra


H K Sz Cs P Sz V
01020304
05060708091011
12131415161718
19202122232425
2627282930
 
Közlemény
Étkezés
.........................................................
 
Jubileumi kiadvány

 

 

Szeretettel ajánljuk figyelmébe jubileumi kiadványunkat!
Részletek>>

Adó 1%

Kedves Szülők!
Kérjük, hogy adójuk 1%-ának felajánlásával támogassák óvodánkat!

Adószámunk: 19112958-1-08

A kedvezményezett neve: Apor Vilmos Római Katolikus Iskola Alapítvány

Számlaszám:

10200249-33072856-00000000

A másik egy százalékról is rendelkezhetnek:

A kedvezményezett technikai száma, neve: 0011 Magyar Katolikus Egyház

Gyermekeik nevében is köszönjük figyelmességüket!

Aktualitások
2017.06.21.
Rajzpályázat
 A soproni Csemete Bábszínház rajzpályázata   Ebben a nevelési évben több rajzpályázaton is indultak az ovisaink. A soproni Csemete Bábszínház által meghirdetett versenyen a Nyuszi csoportból Sárai Borbála 2...
2017.06.15.
KATTÁRS 2017.
 KATTÁRS 2017. június 25-27. Győr, Dunakapu tér         A június 25-től vasárnap reggeltől június 27-ig, kedd estig tartó nagyszabású programsorozat tartalmas és szóra...
2017.06.15.
Látogatás a Kármelita templomban
    Óvodánk Mókus csoportja a győri Karmelita templomba látogatott el. Margit néni, a templom kántora fogadott bennünket, aki nyugdíjba vonulása előtt a csoport dajka nénije volt. Felidé...

Aktualitások

Kutyás foglalkozás

2017.06.15.
  Az utolsó tanítási héten nem mindennapi élményben lehetett része azoknak a gyerekeknek, akik diszlexia prevenciós foglalkozásra jártak. Egész tanévben a Lexi című tankönyvből okosodtunk, amelyben Lexi, a kiskutya segítségével tanulták a gyerekek az iskolakezdéshez fontos tudnivalókat. Az utolsó foglalkozáson pedig egy valódi kutyával közösen játszhattunk.
Kovács Kinga gyógypedagógus és Mázli, a terápiás kutyának tanuló beagle elfogadták meghívásunkat és felejthetetlen 45 percet töltöttek velünk. A játékos gyakorlatok előre tervezett, a diszlexia prevenció módszertanát követő feladatokból épültek fel. A gyerekeknek szinte észrevétlenül és játékba ágyazva fejlődött a téri tájékozódása, szerialitása, memóriája és fonológiai tudatossága. A megjelölt fejlesztési területeken túl a szociális kapcsolatokban, az állatokhoz való közeledésben és önbizalmuk erősödésben is sokat jelentett ez a foglalkozás. A kutya a motivációs erőn túl „szociális katalizátorként” is működik, mert megkönnyíti a kapcsolatteremtést a társak között, és az empátia is könnyebben kialakul általa.
Köszönjük szépen az Igazgató úr, Márti néni és a szülők engedélyét, hogy megvalósulhatott ez a kutyás foglalkozás! Kingát és Mázlit pedig az élménydús percekért illeti köszönet! Reméljük, lesz még alkalmunk a folytatásra!
 
Balázsné Boros Annamária - logopédus