Főoldal      E-mail

Étkezés
...................................

Jubileumi kiadvány

Szeretettel ajánljuk figyelmébe jubileumi kiadványunkat!
Részletek>>

Adó 1%

Kedves Szülők!
Kérjük, hogy adójuk 1%-ának felajánlásával támogassák óvodánkat!

Adószámunk: 19112958-1-08

A kedvezményezett neve: Apor Vilmos Római Katolikus Iskola Alapítvány

Számlaszám:

10200249-33072856-00000000

A másik egy százalékról is rendelkezhetnek:

A kedvezményezett technikai száma, neve: 0011 Magyar Katolikus Egyház

Gyermekeik nevében is köszönjük figyelmességüket!

Aktualitások
2017.11.15.
Iskolába hívogató
  Kedves Szülők!   Az Apor Vilmos Római Katolikus Óvoda, Általános Iskola, Alapfokú Művészeti Iskola, Gimnázium és Kollégium szeretettel várja az általános iskola első évfolyamára jelen...
2017.11.13.
Családi mise
 "Jézus szól: világíts ékesen, mint a kicsi lámpa, tisztán, fényesen!"    Így szólt a gyerekek éneke az oltár előtt a novemberi családi misén a Szentlélek templomban. A Mókus csoport óvónői és a segítő ped...
2017.11.11.
Csemete Bábszínház előadása
  Gőgös Gúnár Gedeon az óvodai bábszínházban Márton napja előtt - pénteken - újra nálunk járt a Csemete Bábszínház kicsik és nagyok örömére. A közismert mesében Gedeon, a gőgös gúnár uralja a b...

Archívum

Gyermek-hét az Apor óvodában

2017.05.28.
 Óvodánk 15éves évfordulóját Gyermek-héttel is ünnepeltük.
Változatos programokkal, eseményekkel kedveskedtünk a gyermekeknek, felnőtteknek.
  • Hétfőn, a Sportnap keretében közlekedési játékokban vehettek részt a gyermekek.Természetesen kívül, belül megcsodálhatták a rendőrautót, a rendőrmotornak is egész délelőtt voltak utasai.Köszönjük a Megyei és Városi Kapitányság támogatását, Válint Anikó és Válint Attila szíves közreműködését.
  • Rendőrségi nap Képek>>>
  • Kedden az ünnepélyes reggeli áhítatok keretében megemlékeztünk intézményünk névadójáról, Boldog Apor Vilmos püspökről. Hálátadtunk a Jóistennek óvodánkért.
  • Szerdán Hargitai Levente bűvész előadása varázsolta el a kicsiket és nagyokat.Köszönjük a szülők anyagi támogatását!
  • Csütörtökön kirándultunk!A halacskák birtokba vették a Kiserdőd, a Pillangó és Katica csoportosok megmászták a pannonhalmi kilátót, lovaskocsiztak a Maci csoportosok, kisvonattal körbe járták a Belvárost a Mókusok, Csigák és a Szivárvány csoportosok, busszal mentek a "hajós játszótérre a Süni csoportosok. És hol voltak a Nyuszi csoportosok? Természetesen NyÚlon!
  • Pénteken a Hangraforgó együttes látogatott el hozzánk. Délután, a hagyományos Tavaszi családi délutánunkat együtt töltöttük a szülőkkel,nagyszülőkkel, testvérekkel.
Hálat adhatunk a Gondviselő Istennek, hogy tervünk megvalósulhatot! Vidámságban,szép élményekkel gazdagodva telt a hetünk.

Nyúlra kirándultak a Nyuszi csoportosok...

Korán reggel indultunk a helyközi buszjárattal az "egésznapos" kirándulásra Nyúlra, ahol a Bognár Virágkertészetben már várt bennünket Anikó néni. A nagy fólia sátrakban színpompás virágokban gyönyörködhettünk, és megnézhettük a vetés, palántázás, nevelés folyamatát is. Búcsúzóul egy nagy cserép muskátlit kaptunk ajándékba, amit elvittünk a Szent Donát kápolna keresztjéhez. A helyszínen Csilla néni elmondta a kápolna történetét, és énekeltünk, imádkoztunk, majd tízóraizás és rövid pihenő után a Héma dűlőben cseresznyéztünk. A Sárkánylyuk Pincébe betérve megnéztük a hatalmas hordókat, és túrára indultunk a Gyurgyalag ösvényen: a Panoráma úton, a vadregényes szurdikon át a Vaskapu utcára értünk. A hátizsákokból elfogyasztottuk az ebédünket, és következett a jégkrémezés! A hazaindulás előtt még egy jót játszóterezhettünk... Reméljük, emlékezetes, szép nap marad mindannyiunk számára a nyúli kirándulás!
 Nyúli kirándulás képek>>>

Családi délután

Gyermekhetünk záró eseménye volt a  hagyományos Családi délután. Az időjárás most is kedvezett a szabadtéri programoknak: bábelőadás,barkácsolás, közös udvari játék várta az érdeklődő családokat. Ezt az alkalmat használtuk ki tavaszi rajzpályázatunk eredményhírdetésére is. Óvodánk citerazenekara is hozzájárult a délután hangulatának fokozásához.
Most is örömünkre szolgált,hogy a szülők, nagyszülők lelkesen bekapcsolódtak a programokba.
A délután jótékonysági alkalom is volt: a családok nagylelkű adományait kértük udvari trambulinunk kialakításához.
Köszönöm kolléganőim lelkes, önzetlen munkáját, hogy gyermekeink számára élményekben gazdag hetet tudtunk megvalósítani
Thomanné Dukkon Márta
óvodai intézményegység - vezető
 Tavaszi rajzpályázat
Ismét megrendezésre került az immár hagyománnyá vált rajzpályázat. Óvodánk 15 éves fennállásának alkalmából „Kedves óvodám!”címmel a 4-5 illetve 6-7 éves korosztálynak került meghirdetésre. A pályázat keretében a gyerekek óvodai élményüket ábrázolták. Sok szép rajz érkezett a Nyuszi, Pillangó, Katica, Mókus, Csiga, Maci és Szivárvány csoportból.
A díjazott és minden beérkezett rajzból színvonalas kiállítást tekinthetnek meg a kedves szülők és gyermekeik az óvoda folyosóján.
Nagy örömünkre idén is a zsűriben köszönthettük, Kissné Kostelec Évát az Alapfokú Művészeti Iskola vezetőjét és óvodánk vezetőjét, Thomanné Dukkon Mártát. Köszönjük munkájukat!
Az eredményhirdetésre a pénteki családnapon került sor.
A nyerteseknek ezúton is gratulálunk!
A 4-5 éves korosztályban
I. helyezett: Rencés Lilla Nóra Mókus csoport
II. helyezettek: Sipos Dorka Csiga csoport és Csurgai Ágnes Zsófia Katica csoport
III. helyezett: Gódor Janka Ilona Szivárvány csoport
IV. helyezett: Horváth Alexandra Napsugár Csiga csoport
A 6- 7 éves korosztályban
I. helyezett: Rózsavölgyi Száva Pillangó csoport
II. helyezettek: Czobor Stefánia Pillangó csoport és Antal Zalán Mókus csoport
III. helyezett: Csikós Olivér Pillangó csoport
IV. helyezett: Horváth-Fernandes Dalma Clara Nyuszi csoport

Szeretném megköszönni a gyerekeknek és a felkészítő óvó néniknek a munkáját. További sikeres kreatív időtöltést kívánok!