Főoldal      E-mail
Eseménynaptár
balra
jobbra


H K Sz Cs P Sz V
0102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930
 
Közlemény
Étkezés
...................................
 
 
Jubileumi kiadvány

 

 

Szeretettel ajánljuk figyelmébe jubileumi kiadványunkat!
Részletek>>

Adó 1%

Kedves Szülők!
Kérjük, hogy adójuk 1%-ának felajánlásával támogassák óvodánkat!

Adószámunk: 19112958-1-08

A kedvezményezett neve: Apor Vilmos Római Katolikus Iskola Alapítvány

Számlaszám:

10200249-33072856-00000000

A másik egy százalékról is rendelkezhetnek:

A kedvezményezett technikai száma, neve: 0011 Magyar Katolikus Egyház

Gyermekeik nevében is köszönjük figyelmességüket!

Aktualitások
2017.11.15.
Iskolába hívogató
  Kedves Szülők!   Az Apor Vilmos Római Katolikus Óvoda, Általános Iskola, Alapfokú Művészeti Iskola, Gimnázium és Kollégium szeretettel várja az általános iskola első évfolyamára jelen...
2017.11.13.
Családi mise
 "Jézus szól: világíts ékesen, mint a kicsi lámpa, tisztán, fényesen!"    Így szólt a gyerekek éneke az oltár előtt a novemberi családi misén a Szentlélek templomban. A Mókus csoport óvónői és a segítő ped...
2017.11.11.
Csemete Bábszínház előadása
  Gőgös Gúnár Gedeon az óvodai bábszínházban Márton napja előtt - pénteken - újra nálunk járt a Csemete Bábszínház kicsik és nagyok örömére. A közismert mesében Gedeon, a gőgös gúnár uralja a b...

Archívum

Kutyás foglalkozás

2017.06.15.
  Az utolsó tanítási héten nem mindennapi élményben lehetett része azoknak a gyerekeknek, akik diszlexia prevenciós foglalkozásra jártak. Egész tanévben a Lexi című tankönyvből okosodtunk, amelyben Lexi, a kiskutya segítségével tanulták a gyerekek az iskolakezdéshez fontos tudnivalókat. Az utolsó foglalkozáson pedig egy valódi kutyával közösen játszhattunk.
Kovács Kinga gyógypedagógus és Mázli, a terápiás kutyának tanuló beagle elfogadták meghívásunkat és felejthetetlen 45 percet töltöttek velünk. A játékos gyakorlatok előre tervezett, a diszlexia prevenció módszertanát követő feladatokból épültek fel. A gyerekeknek szinte észrevétlenül és játékba ágyazva fejlődött a téri tájékozódása, szerialitása, memóriája és fonológiai tudatossága. A megjelölt fejlesztési területeken túl a szociális kapcsolatokban, az állatokhoz való közeledésben és önbizalmuk erősödésben is sokat jelentett ez a foglalkozás. A kutya a motivációs erőn túl „szociális katalizátorként” is működik, mert megkönnyíti a kapcsolatteremtést a társak között, és az empátia is könnyebben kialakul általa.
Köszönjük szépen az Igazgató úr, Márti néni és a szülők engedélyét, hogy megvalósulhatott ez a kutyás foglalkozás! Kingát és Mázlit pedig az élménydús percekért illeti köszönet! Reméljük, lesz még alkalmunk a folytatásra!
 
Balázsné Boros Annamária - logopédus