Főoldal      E-mail
Eseménynaptár
balra
jobbra


H K Sz Cs P Sz V
010203
04050607080910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
 
Közlemény
A nevelési év rendje
Étkezés
.....................................
 
 
Jubileumi kiadvány

 

 

Szeretettel ajánljuk figyelmébe jubileumi kiadványunkat!
Részletek>>

Adó 1%

Kedves Szülők!
Kérjük, hogy adójuk 1%-ának felajánlásával támogassák óvodánkat!

Adószámunk: 19112958-1-08

A kedvezményezett neve: Apor Vilmos Római Katolikus Iskola Alapítvány

Számlaszám:

10200249-33072856-00000000

A másik egy százalékról is rendelkezhetnek:

A kedvezményezett technikai száma, neve: 0011 Magyar Katolikus Egyház

Gyermekeik nevében is köszönjük figyelmességüket!

Aktualitások
2024.03.27.
 
2024.03.12.
Nagycsoportosok az Alapfokú Művészeti Iskolában
Iskolába készülő nagycsoportosaink izgalmas délelőttöt tölthettek el intézményünk Alapfokú Művészeti Iskolájában. A kreatív délelőtt során megismerkedtek az ott dolgozó pedagógusokkal, az alkotásra inspiráló környezettel...
2024.02.12.
Itt a farsang, áll a bál!
   Végre elérkezett a várva várt farsangi bál az óvodában! Reggel a gyermekek szüleikkel együtt érkezve cseppentek bele a farsangi kavalkádba. A vidám jelmezek, zene, a sok finom csemege megalapozta a jó hangulatot...

Archívum

Kutyás foglalkozás

2017.06.15.
  Az utolsó tanítási héten nem mindennapi élményben lehetett része azoknak a gyerekeknek, akik diszlexia prevenciós foglalkozásra jártak. Egész tanévben a Lexi című tankönyvből okosodtunk, amelyben Lexi, a kiskutya segítségével tanulták a gyerekek az iskolakezdéshez fontos tudnivalókat. Az utolsó foglalkozáson pedig egy valódi kutyával közösen játszhattunk.
Kovács Kinga gyógypedagógus és Mázli, a terápiás kutyának tanuló beagle elfogadták meghívásunkat és felejthetetlen 45 percet töltöttek velünk. A játékos gyakorlatok előre tervezett, a diszlexia prevenció módszertanát követő feladatokból épültek fel. A gyerekeknek szinte észrevétlenül és játékba ágyazva fejlődött a téri tájékozódása, szerialitása, memóriája és fonológiai tudatossága. A megjelölt fejlesztési területeken túl a szociális kapcsolatokban, az állatokhoz való közeledésben és önbizalmuk erősödésben is sokat jelentett ez a foglalkozás. A kutya a motivációs erőn túl „szociális katalizátorként” is működik, mert megkönnyíti a kapcsolatteremtést a társak között, és az empátia is könnyebben kialakul általa.
Köszönjük szépen az Igazgató úr, Márti néni és a szülők engedélyét, hogy megvalósulhatott ez a kutyás foglalkozás! Kingát és Mázlit pedig az élménydús percekért illeti köszönet! Reméljük, lesz még alkalmunk a folytatásra!
 
Balázsné Boros Annamária - logopédus