Főoldal      E-mail
Eseménynaptár
balra
jobbra


H K Sz Cs P Sz V
01020304
05060708091011
12131415161718
19202122232425
2627282930
 
Közlemény
A nevelési év rendje
Étkezés
............................................
 
 
 
 
 
 
Jubileumi kiadvány

 

 

Szeretettel ajánljuk figyelmébe jubileumi kiadványunkat!
Részletek>>

Adó 1%

Kedves Szülők!
Kérjük, hogy adójuk 1%-ának felajánlásával támogassák óvodánkat!

Adószámunk: 19112958-1-08

A kedvezményezett neve: Apor Vilmos Római Katolikus Iskola Alapítvány

Számlaszám:

10200249-33072856-00000000

A másik egy százalékról is rendelkezhetnek:

A kedvezményezett technikai száma, neve: 0011 Magyar Katolikus Egyház

Gyermekeik nevében is köszönjük figyelmességüket!

Aktualitások
2021.04.03.
Feltámadt Krisztus! Alleluja!
 Áldott és kegyelmekben gazdag, örömteli húsvétot kívánunk minden óvodásunknak és családjuknak!   Apor Vilmos Óvoda dolgozói
2021.03.29.
Értesítés óvodai beiratkozásról
 Kedves Szülők!   A járványügyi helyzet által megkövetelt egészségügyi szempontokra figyelemmel, az óvodába való beiratkozás online módon történik a 2021/22-es nevelési évre! Az intéz...
2021.03.17.
Jelentkezés az Apor oviba
A jelentkezési lap leadási határidejét, a járványhelyzetre való tekintettel meghosszabbítottuk!   Új határidő: 2021. március 17.     Óvodai jelentkezési lap letöltése >>

Archívum

Kutyás foglalkozás

2017.06.15.
  Az utolsó tanítási héten nem mindennapi élményben lehetett része azoknak a gyerekeknek, akik diszlexia prevenciós foglalkozásra jártak. Egész tanévben a Lexi című tankönyvből okosodtunk, amelyben Lexi, a kiskutya segítségével tanulták a gyerekek az iskolakezdéshez fontos tudnivalókat. Az utolsó foglalkozáson pedig egy valódi kutyával közösen játszhattunk.
Kovács Kinga gyógypedagógus és Mázli, a terápiás kutyának tanuló beagle elfogadták meghívásunkat és felejthetetlen 45 percet töltöttek velünk. A játékos gyakorlatok előre tervezett, a diszlexia prevenció módszertanát követő feladatokból épültek fel. A gyerekeknek szinte észrevétlenül és játékba ágyazva fejlődött a téri tájékozódása, szerialitása, memóriája és fonológiai tudatossága. A megjelölt fejlesztési területeken túl a szociális kapcsolatokban, az állatokhoz való közeledésben és önbizalmuk erősödésben is sokat jelentett ez a foglalkozás. A kutya a motivációs erőn túl „szociális katalizátorként” is működik, mert megkönnyíti a kapcsolatteremtést a társak között, és az empátia is könnyebben kialakul általa.
Köszönjük szépen az Igazgató úr, Márti néni és a szülők engedélyét, hogy megvalósulhatott ez a kutyás foglalkozás! Kingát és Mázlit pedig az élménydús percekért illeti köszönet! Reméljük, lesz még alkalmunk a folytatásra!
 
Balázsné Boros Annamária - logopédus